BRUTAL DOOM המוד שיעשה לכם שמח + הורדה מלאה! - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BRUTAL DOOM המוד שיעשה לכם שמח + הורדה מלאה!


rastarafi

Recommended Posts

brutal_doom_by_finfr0sk-d5opve6.jpg

כמו שאתם יודעים, הפך לקוד-פתוח לפני כמה שנים, ומאז הוא עבר אבולוציה אדירה. אנשים טובים המירו את המנוע של לעבוד עם חלונות, לינוקס וכו' בלי שום צורך ב-DosBox או משהו כזה. זאת אומרת שאפשר לשחק על מסך מלא, לקבל מסך רחב מוצלח (שלא מועך את התמונה), ואפילו Direct3D שנראה מעולה. לאחרונה נתקלתי במוד חדש למשחק, שקוראים לו Brutal והחלטתי לנסות.

אז דבר ראשון: מה זה Brutal Doom?

המוד משפר כמעט כל דבר במשחק, והופך אותו למכונת אקשן מטורפת. המשחק יותר מהיר, יותר אגרסיבי והרבה הרבה יותר מדמם. יש שיפורים בגרפיקה, במשחקיות, בנשקים, יש Finish Moves דרמטיים ואפילו לזרוק Middle Finger ולקלל את האויבים שלכם. יש מצבי ירי משני לנשקים, יש אפשרות לבעוט עם הרגל (כמו דיוק ניוקם) ואפשרויות לעשות Stealth Kills. האויבים מתפוצצים לכל עבר, מתים לאט ובייסורים, זוחלים על הרצפה אחרי שפוצצתם להם חצי מהגוף, והם באים בכמויות אדירות. ותקשיבו, ה-GORE. אוי, ה-Gore.

כל זה מזכיר משהו בין serious sam ל-quake, עם המון דם, אקשן מטורף ופשוט תחושה שכל המשחק הזה יצא משליטה לחלוטין (אבל בקטע טוב!)

הנה דוגמה לכמה קטעים מגוחכים לגמרי מהמוד הזה:

דבר שני: איך להוריד?

צריך שלושה דברים:

1. את דום המקורי (מספיק קובץ ה-WAD שלו), או 2.

2. מנוע שמריץ את המשחק, יש היום כמה טובים למשל GZDoom ו-Zandronum.

3. המוד עצמו: http://www.moddb.com/mods/brutal-doom

לנוחיותכם, ארזתי לכם כבר את הכל!

הורדה (גרסה 18a) כאן: לינק

איך להפעיל ולשחק?

להפעיל את המשחק זה ממש קל. תוציאו הכל מה-ZIP לאיזה תיקייה שבא לכם. עכשיו פשוט תגררו את הקובץ brutalv018a.pk3 אל הקובץ zandronum.exe. ייפתח לכם התפריט של zandronum, תבחרו את המשחק שבא לכם. אני כללתי בהורדה את Doom 1 ואת 2. ממליץ להתחיל מ-1.

עכשיו תראו בתפריט הראשי את הלוגו של Brutal Doom. תתחילו משחק חדש, ואני ממליץ על הרמות היותר קשות, כי זה הרבה יותר כיף ומאתגר!

המקשים פה דומים לכל FPS מודרני, עם כמה תוספות. WASD לזוז, E להפעיל כפתורים ודלתות. רווח לקפוץ, CTRL להתכופף. Q לבעוט לאויבים בפרצוף, R לטעון את הנשק, וכמובן, F להוציא אצבע משולשת ולקלל את האוייבים. חשוב: בשביל להשתמש במקשים שכבר סידרתי, פשוט צריך לשנות את השם של הקובץ zandronum-Rafael.ini להחליף את RAFAEL בשם של היוזר שלכם בווינדוס (מי שלא מסתדר, שיכוון לבד - זה ממש כמה שניות בתפריט של המשחק).

ומילת סיום...

סמכו עליי שאם זה לא היה משהו אדיר, לא הייתי טורח ככה. המוד זכה במוד השנה והרבה פרסים, והמשחקיות של הדבר הזה פשוט משגעת. יש לו קהילה מאוד פעילה ויוצאים עדכונים כל הזמן (היום יצא גם עדכון, אבל יש לו באגים, אז נתתי את הגרסה הקודמת בינתיים). יש דף פייסבוק מאוד פעיל: https://www.facebook.com/BrutalDoom עם הרבה עדכונים והומור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...